L'Altre.


"Noia" Dibuix al pastel, 30 x 42 cms. ArtuR

M'agrada recordar-te  
i pensar que somrius...
que m'estàs mirant,
amb un xic de picardia,
fins i tot de malicia...
que et fa més atractiva...
( si es que això es possible )
i que els teus ulls,
clars i brillants,
com estels en la nit,
diuen tantes coses,
sense fer soroll...
que dibuixen sensacions
en el meu interior,
despertant en mi
il.lusions oblidades...
M'agrada pensar en Tu,
per no perdre la força que em resta
la que manté un bri d'esperança...
M'agrada imaginar-me que ets aquí
i que jo, sóc l'altre...

ArtuR.

14 comentaris:

Tracy ha dit...

Bonita poesía para no dejar de mirarla.
Besos

Alís ha dit...


Hermoso dibujo y precioso poema (no lo grabaré, tranquilo, jaja, aunque lo recité en voz alta con mi pésimo catalán).

Felicitaciones dobles hoy

Petons

artur ha dit...

Gracias, Tracy, por tu mirada ! ;)

Gràcias, Alis, es cuestión de practicar i te saldria perfecto ! ;)

Recomenzar ha dit...

que bello todo tus letras el blog el color me has encantado

Recomenzar ha dit...

Tu blog es tan prolijo tan bonito
me gustan tus poemas

artur ha dit...

Gracias por visitarme, bienvenida !

PerthDailyPhoto ha dit...

Beautiful visual to go with your wonderful words Artur 💜

Anna Bernasconi Art ha dit...

Un po' di malizia aggiunge emozione, è un bel dettaglio un cui sperare!

odalys ha dit...

Linda imaginación, lindas palabras, linda imagen, tierno todo, besos

hanna ha dit...

Hermosa imagen, y muy bonita tus letras,beso.

hanna ha dit...

Tus dibujos son hermosos, me gusta mucho el arte y mas la pintura y el dibujo. Muy bueno!!

artur ha dit...

Muchas gracias , hasta pronto ;)

Sim ha dit...

Joli blog et belles idées.
Merci pour ta visite et ton compliment sur mon travail numérique Artur!

artur ha dit...

Merci, Sim !
Salut :)