Enyorança.

" Cantalluna". Dibuix digital ArtuR. (2023).

D'ençà que m'heu deixadeta
que no faig sinó plorar,
mon desig que al cel volava
ha caigut fred i eixalat,
i fins estrelles amigues
que em somreien des de dalt
s'amaguen per no mirar-me
¡és tan trist no ser amat!
........................................
Si no surt lo sol jo em gelo,
si no surt lo sol me'n vaig...
De dia tot ho veig negre,
de nit no puc reposar,
no tinc aspre que em sostinga,
no tinc braços on llançam,
si no tornau, Amor mia,
si no tornau, on me'n vaig?.

 Eulària Anzizu i Vila (Barcelona 1868 - 1916).

del llibre "Poesies".

18 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Molt bonics i ben combinats, el poema i el dibuix.
👏👏👏👏👏👏👏👏

artur ha dit...

Gràcies, Carme !.
Bona setmana ;)

Alfred ha dit...

La lluna sempre torna,
en un escrit com aquest,
fins i tot abans,
per gaudir-ne.

Saluracions!

sa lluna ha dit...

T'ha inspirat molt bé el poema, per fer aquest dibuix tan maco.

Aferradetes, Artur.

artur ha dit...

Alfred, la Lluna sempre ens acompanya !. Bona setmana ;)

Salluna, la veritat és que ha sigut al inrevés ! Primer vaig fer el dibuix i el poema el vaig descobrir després...però tant és !...a gaudir-ne :)
Abraçadetes !.

Jo ha dit...


Esto es tan bonito y tan triste... o es en el mood que me siento.
Pero es bonito, bonito

artur ha dit...

La cara i la cruz de la misma moneda...la del amor.
Un abrazo, Jo !.

Rajani Rehana ha dit...

Beautiful blog

Rajani Rehana ha dit...

Beautiful blog

hanna ha dit...

La luna testigo del amor. Abrazos

Jo ha dit...

oye te confieso que la poesía me gusta.... m gusta aunque a veces hay cosas que no entiendo

pero te confieso
que los payasos. las cosas que tienen que ver con l circo me dan miedo jejeje
:P

artur ha dit...

Benvinguda Rajani Rehana !!
Salut :)

La Luna, una cómplice de los enamorados !.
Un abrazo, Alis :)

Hahaha , tu comentario me ha sacado una sonrisa, Jo !. El payaso del dibujo es un romántico i para nada peligroso, le conozco bien ! :)
Abrazos !!

Recomenzar ha dit...

HAY
QUE
BONITO!

artur ha dit...

Gracias, recomenzar ;)

Eric Lavergne ha dit...

Iguales de bellos la ilustración y el poema. Saludos :)

Recomenzar ha dit...



"El tiempo es el mejor autor, siempre encuentra el final perfecto."

stella ha dit...

Me gustó llegar a tus versos,
los he disfrutado,
un abrazo

artur ha dit...

Muchas gracias,Eric !. U saludo :)

Sin duda, el tiempo, tiene todo el tiempo de su parte para hallar su mejor final :)
Un saludo, recomenzar !.

Muchas gracias, stella por tu comentario i por la visita, bienvenida ! :)